2010. augusztus 17., kedd

ÜDV



Sziasztok ! elősször is szeretnék bocsánatot kérni h nem írtam de nem tudtam belépni mert nem stimmelt a jelszó, és ráadásul a fejezeteket amiket írtam anyu kidobta mert aszt hitte h szemét : / ( soha többet nem írok sima A4-es lapra.. az tuti!)  .............. tegnap pedig előkerült egy cetli amit majdnem én dobtam ki de aztán kiváncsiságból megnéztem h mi van ráírva , és mi volt rajta ? a felhasználó név és a jelszó... remélem megértitek ha azt mondom hogy nem bizos h újra írom a fejezeteket ,, de még semmi sem dőlt el .... viszont még a cetli előtt csináltam új felhasználó nevet és van egy másik történetem ami akkor pattant ki az agyamból mikor már sokadszora olvastam a new moon-t a történet teljesen más lessz mint a könyvben.. itt a cím ha kiáncsi vagy : http://www.newmoon-isabellaswan.blogspot.com/

U.I .: Bocsi a helyesírási bakiimért csak siettem 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése